Taklitlerimizden Sakının
www.byefsane.com

byEFSaNE iLe SeSLiSiiRLeR
Almanya Mektubu
Mektubun yenice geçti elime, Selamını duymak yeteyo gardaş. Dağ başı bi çaruk esküttüğümüz. Boz dağlar gözümde tüteyo gardaş Gardaş, Hambırgın yolları asfalt. Adamların kafaları sıfır nımara tıraşlı. Afyon içiciler, itle, manyakla, Turken raus, Turken raus diye bağırıyorlar. heh Ulen noldu da değişti devran. Çok deel 25-30 yıl önce bizi bandoynan karşıladılar. Bunca yıl gavurun pisliğiynen uğraş, Sonra sana düşman gibi baksınlar, Ataş verip, düneğini yaksınlar, Adamanın ağarına gidiyor gardaş Gardaş, vaktı geçmiş alamanyanın, İrecebe söle, havas etmesin, İneğini, danasını neyi satmasın. Gavurun parası kıymetli emme, İliğini sömürüyo adamın. Kel Musanın Abdıllayı bildin mi? Böyük kız gavura kaçtı diyolar. Adı Hans mıymış neymiş, Sarı bir oğlan. Abdıllah düştükçe düştü diyolar. Hayat bu gavırın sürdüğü hayat. Bizimkisi gün tüketmek neydecen. Onlar gibi yaşamaya kaktın mı, Kendinden öteye düşünmeyecen. Bizim pavlikada bir alman var. Glaus, Çok eyi gardaşım olsun. Bazı iş çıkışı bize geleyyo, Yemek sarımsaklıysa yemeyyo. Yemekte sarımsak olmaz mı gardaş? Bazı gıcık almanlar çıkeyyo, Sırtını döneyyo, burun bükeyyo, Diyo hör Türk, siz çok kötü kokeyyo, Çöpçü… gül kokacak değil ya gardaş… Bu Almanlar çok acayip bir millet. Yere tükürene bağırıyorla. Heh Yetmeyyo, polizay çağırıyo, Adamın gülesi geleyyo, Gardaş, bir mercedes aldım, kırmızı, Gayri tufalete yayan gitme yok Çatlasın elleme mıhtarın kızı. Eee… Başı göğe erdi gedesalihle evlendi de haspam. Er yerine gomazdı bizi Orda ne var, ne yok, havalar nasıl Ekinler, koyunlar, kuzular nasıl, Sen nasılsın Muhammed, Fadime nasıl? Selamı selama eklerim gardaş Tez elden bi cüvap beklerim gardaş Şiir: Bilinmiyor - Müzik : Gündoğar Yorumlayan : Bedirhan Gökçe

Bu sayfayi sevdiginiz birisine göndermek istermisiniz?

Sizin Adınız:
Sizin e-mail adresiniz :
Arkadaşınızın adı:
Arkadaşınızın e-mail adresi
Mesajınız: